Pages

Thursday 13 November 2014

NUYYUN KINGDOM IS BBAAACCKKKK !!!

hellooo assalamualaikumm everyonee !

ade ke yang rindu blog kita ?
or rindu kita ?
ahahahaaa~

semenjak henpong hilang,
lappy meragam,
hardisc problem,
keje tak tentu arah sebelum ni,
jari pun ikut sama patah menaip.

tapi bila fikir balik,
banyak cerita haritu nak kongsi,
ilmu nak bagi ( inshaAllah )
cerita akan akan datang,
dan x mungkin aku akan ingat semua benda,
pasword la,
username la,
terutama aku ni pelupa,
or aku tua nanti dementia ke,
accident hilang ingatan ke ( minta jauh oii )
so,
takde la orang psycho aku cakap identity aku lain.
ahahaha~
persiapan kena ada !!
Tua tua aku boleh tunjuk dekat kaum kerabat aku life aku.
harap dapat bagi contoh yang baik2 la kan !
insha Allahhh ~

bythewayy blogwalkerrr,

saya dekat MADINAH MUNAWARRAH NI !
ALHAMDULILLAH ;)

1 comment:

  1. assamualaikum adik akak..lama tak visit blog nurul..haritu tengok takde update...semoga nurul sentiasa didalam rahmatnya.baik2 aje disana salam rindu dari akak..

    ReplyDelete